מעבר משרדים – כך תעשו את זה נכון ובסטייל

  • קטגוריה:כללי

בעלי עסקים רבים, כשהם מבינים שעליהם להעביר את המשרד למקום אחר, נלחצים. איך עושים את זה בצורה נכונה? ואיך שומרים על הסטייל ועל העיצוב של המשרד? היום כולנו יודעים לומר שעיצוב המשרד הינו עניין חשוב ביותר.

מעבר משרדים - ככה תעשו זאת נכון

אחרי הכול, המשרד הוא כרטיס הביקור הטוב ביותר שיש לעסק. לכן, אם אפשר לבצע מעבר משרדים ולהשקיע גם בעיצוב ולעשות זאת בסטייל, מובן שלא נרצה לוותר על כך. לכן, אם גם אתם נמצאים היום במצב הזה ותוהים איך תעשו זאת נכון, דעו שאתם לא לבד. תוכלו, למשל, לשכור את שירותיה של מעצבת פנים מוכשרת. היא תוכל ללוות אתכם לכל אורך הדרך, ותגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים יותר.

מעבר משרדים

מעבר משרדים עושים רק עם תכנון מדויק

אחד מהדברים הכי חשובים שיש כשחושבים על מעבר משרדים, זה לעשות זאת בצורה מתוכננת. כלומר, אם תתכננו את הדברים, המשרד החדש ייראה נהדר. מיקה פרצובסקי עיצוב פנים ממליצה לתכנן הכול עד הפרק הקטן ביותר. למשל, איך אתם מתכוונים לארוז את החפצים? איזה חפצים אתם רוצים להשאיר במשרד הישן ואיזה ריהוט אתם רוצים במשרד החדש? האם, למשל, מעבר המשרד הוא גם הזדמנות לשנות את העיצוב המיושן שהיה לכם במשרד? מעבר משרדים זו ההזדמנות הכי טובה שיש לתת לעסק כולו אופי אחר. אם עד היום המשרד שלכם היה מעוצב בעיצוב בשחור ובאפור, עכשיו תוכלו להכניס גם צבע. תוכלו, לדוגמא, לבחור רהיטים צבעוניים וכך ליצור אווירה אחרת לגמרי במשרד ובעסק. כל הפרטים האלה אומנם נראים קטנים, אך הם ישפיעו אפילו על לקוח-הקצה שלכם. לקוח שייכנס וייראה משרד צבעוני שמעוצב בקפידה יחשוב עליכם משהו אחר לגמרי. לכן שווה להשקיע בכך ולנצל את ההזדמנות של מעבר המשרד כדי למתג אחרת את העסק.

החשיבות של הגדרת התקציב שלכם מראש

קשה לדבר על מעבר משרדים ולא לדבר גם על התקציב. מעבר לכך שאתם צריכים לשלם על אריזה והובלה, צריך כמובן להחליט על תקציב עבור העיצוב. אתם הרי רוצים לקנות רהיטים חדשים כמו שולחנות, כיסאות, כורסאות המתנה ועוד. בתחומים האלה השמיים הם הגבול מבחינת העלויות. לכן, אם תוכלו להחליט מראש כמה אתם מוכנים ויכולים לשלם, מה טוב. כך תוכלו להבטיח שאומנם תיצרו לעצמכם משרד חדש מקסים, אך בגבולות התקציב שהוגדר מראש. היתרון הנוסף של עיצוב המשרד החדש שלכם בסטייל, הוא פשוט האווירה שתוכלו לעבוד בה. במקום לעבוד ממשרד שלא עוצב מעולם כמו שצריך ושאין בו זרימה והרמוניה, תוכלו לעבוד ממשרד אחר לגמרי. אתם תראו, למעשה, שבכל בוקר כשתגיעו למשרד החדש והמעוצב שלכם, תרגישו אחרת. זה ישפיע בסופו של דבר לא רק על האווירה, אלא גם על תפוקת העבודה שלכם ושל העובדים. לכן עיצוב המשרד החדש זה בהחלט עניין שכדאי להשקיע בו ולבצע בצורה מקצועית.